sábado, 29 de agosto de 2015

LA CONSUELO TENA DE ARCOS, CONSUELÍN, LA PADRINA DE L'OCTAVI FRANCH

Bon dia d nou

Resultat d'imatges de consuelo arcos tena

Us presento la meva padrina, la CONSUELO TENA DE ARCOS, la CONSUELÍN com la coneixíem carinyosament a casa.

La CONSUELÍN és la meva padria pq la seva família i la meva eren molt amics, arran q tant el meu pare com el seu treballessin junts a la FOGO del Bon Pastor.

De fet, la il·lusió d'ambdós famílies era q s'emparentessin, cosa q malauradament no va passar, però almenys jo en vaig sortir beneficiat essent el fillol d'aquesta meravellosa persona.

La recordo sempre molt afectuosa i sempre em feia els millors regals, tant x al meu aniversari com x Nadal-Reis.

Sempre recordaré els màdelmans indis q em va regalar akell any... Kina enyoranya! Ki els tingués ara!!

En akesta foto, la veieu acompanyada del seu marit i del seu fill.

Padrina, només vull q sàpigues q me'n recordo molt d tu i q espero q estigueu tots bé.

Llàstima q ja no siguem veïns.

Una abraçada i fins aviat

OCTAVI FRANCH
(Escriptor)