lunes, 10 de agosto de 2015

OCTAVI FRANCH, DE NOU ESCRIPTOR DE PRIMERA LÍNIA NACIONAL

Bon dia, estimats lectors

Tinc el plaer i l'honor de confirmar-vos el que molts de vosaltres sospitàveu des de fa temps:

TORNO A ESCRIURE I PUBLICAR!!



Ja sé q esteu emprenyats perquè he estat 7 en silenci literari, però com bé sabeu ha estat justificat per motius professionals, atès que des del 2009 he hagut de dirigir diverses empreses que m'han impedit dedicar-me, dignament, a escriure. Pense que he arribat a treballar 21 hores al dia de dilluns a diumenge! :(

Però bé, com que actualment disposo de més temps per a mi, he decidit tornar al mercat literari, i és per això que em trobo en plena negociació amb les principals editorials, agències literàries i productores audiovisuals del país, i fins i tot de l'estat, per tal de començar a publicar tot el meu material inèdit així com reeditar tota la meva obra descatalogada, que com bé sabeu és molta i molt variable.

A banda, també he tornat als premis literaris (com bé sabeu, n'he guanyat més de 100, de tots els formats i tots els gèneres) però només em presento als que es pugui fer per mail o web.

Us prometo que a partir d'ara cada novetat us serà notificada al moment.

Una abraçada ben literària

OCTAVI FRANCH
(Escriptor)