miércoles, 27 de abril de 2016

ANTIPAH X SEMPRE MÉS!!

bona tarda x dir alguna cosa

acabo d tornar d la comissaria del vendrell on dotzenes d veïns d segur d calafell, tant a nivell privat com professional, hi hem anat a posar una denúncia contra la PAH, atès q durant més d'una hora estan portant a terme una MANIFESTACIÓ NO AUTORITZADA a l'avinguda de catalunya, tal i com ens ha confirmat tant la POLICIA LOCAL com els MOSSOS D'ESQUADRA.

a banda, m'acabo d'assabentar q la setmana passada la meva dona va coincidir en un altre d'akests actes incívics, intolerables i menyspreables i q li van faltar al respecte atès q li van dir q mentia quan deia q ki no treballa és pq no vol (és a dir el q tots sabem des del primer dia :))

ara cada cop q vegi un membre d la PAH m'hi enfrontaré, si cal físicament, pq estic FART q akesta colla d ganduls analfabets, liderats x la segona persona amb més poder del meu país, em facin perdre diners cada cop q s'avorreixen i decideixen els pocs q treballem i q mantenim viva la nació.

s'ha acabat! a treballar, estakirots!! a sobre q no pagueu impostos, us h d mantenir?

confiem q la nova república q està a punt d'esdevenir acabi, x sempre més, amb akests paràsits d la societat.

kina vergonya, déu meu...

ps: i ki tingui pebrots q li falti al respecte a la meva dona davant meu :)

OCTAVI FRANCH
(Empresari autònom q porta treballant, ininterrompudament, 30 anys)
(President de l'Associació de Damnificats per la PAH)

Resultado de imagen de manifestación violenta
Resultado de imagen de fusilamiento
Resultado de imagen de vago
Resultado de imagen de denuncia
Resultado de imagen de comissaria mossos
Resultado de imagen de verguenza