sábado, 16 de abril de 2016

NOVETATS CONSTANTS SOBRE SANT JORDI

bon dia

q tal?

ai, q abandonats us tinc... :(

d'aquí no re agafaré el tren en direcció sant andreu d llavaneres, ja q com ja sabeu a les 11h hi faré el conta-contes d'una d les meves novetats literàries d sant jordi: EL FILLOL DE SANT JORDI I EL DRAC VERMELL.



a banda, demà em faran 2 entrevistes d ràdio: a les 9:15 a RÀDIO ARENYS i a les 12 a RÀDIO CUNIT.

Resultado de imagen de ràdio arenys

Resultado de imagen de ràdio cunit

i, apart d'estar-se fent una distribució massiva a les principals llibreries d bcn i baix penedès -principalment, tb estic acabant d tancar la graella d signatures d'exemplars x tota la setmana q ve, q culminarà lògicament amb l'esclat mediàtic d dissabte, al matí a bcn i a la tarda al baix penedès. Quan tingui el calendari totalment tancat, el compartiré amb tots vosaltres.

i així d'urgent em sembla q ja està tot :)

fins ara

OCTAVI FRANCH
(Escriptor col·lapsat)