martes, 5 de abril de 2016

EL FILLOL DE SANT JORDI I EL DRAC VERMELL: VENDA EN PRIMÍCIA I DEDICAT

bones

akest dissabte dia 9 al MERCAT DE SEGONA MÀ I INTERCANVI d CALAFELL ens podreu trobar, tant a mi com a la IOLA (la meva estimadíssima muller), com ja sabeu fa dies, tot venent articles culturals (jo) i roba (ella).

a més i com a prèvia d SANT JORDI, podreu adquirir la meva primera novetat literària, el conte il·lustrat EL FILLOL DE SANT JORDI I EL DRAC VERMELL. Es vendrà a 15€ x gentilesa d l'editorial, LA VOCAL DE LIS. I x la compra d'un exemplar, us regalarem un altre llibre a escollir dels meus, dels pocs q encara me'n keda algun.

a més, regalaré a tots els meus nous lectors una tirada d clariviència a través d les meves eines habituals: tarot, runes i pèndul.

x si no ho sabeu, el mencionat mercat tindrà lloc a partir d les 10 del matí al passeig d la unió, just davant del mercat i del mercadona, i darrere d l'estació d tren.

fins ara

OCTAVI FRANCH
(artista-empresari polièdric)