jueves, 21 de abril de 2016

XOSE LOPEZ GARCIA: EL CRACK AUDIOVISUAL I TEATRAL DE GALÍCIA I D TOT L'ESTAT ESPANYOL

bones bones

ahir, durant la jornada d signatura d'exemplars a la seu d l'editorial LA VOCAL DE LIS al passatge arcàdia d bcn, vaig tenir la sort d conèixer en XOSE LOPEZ GARCIA, un crack d les lletres i les imatges, nascut a galícia però afincat al nostre país des d fa moltíssims anys.

caso xose lópez conspiración o coincidencias imposibles (1)

entre firma i firma, ens vam conèixer com a persones i d seguida vam notar un feeling molt especial, sobretot a nivell humà i espiritual.

a banda d'excel·lent poeta (x la qual cosa jo el coneixia) vaig descobrir q és un dels millors directors d cinema i dramaturgs d tot l'estat. Tot això ho podeu comprovar al seu bloc:

https://casoxoselopez.wordpress.com/xose-lopez/

com ja sabeu, des del meu retorn a les lletres el passat estiu x motius terapèutics, el tema editorial m'està anant força bé i el tema periodístic encara millor. Però tenia l'espina clavada amb els temes teatrals i audiovisuals.

i tant d bo el XOSE LOPEZ GARCIA pugui esdevenir la persona q estava buscant tant desesperadament x tal q m'ajudi a reintroduir-me tant al mon teatral com l'audiovisual, pq em sembla tan injust i lamentable q els meus guions continuïn en un calaix q ja era hora q el fet d tant resar donés els seus fruits, no creieu?

tb us recomano el seu darrer poemari, una autèntica obra mestra d la literatura castellana:

caso xose lópez conspiración o coincidencias imposibles (3)

um abraço, XOSE

OCTAVI FRANCH
(Escriptor q es defèn en portuguès)