sábado, 14 de noviembre de 2015

EL PERIODISTA ESPORTIU OCTAVI FRANCH COMENÇA A COL·LABORAR AMB LA UE CORNELLÀ

Ei

Divendres em vaig reunir amb l'ÁLVARO RUIZ, el vocal d comunicació d la UE CORNELLÀ, un dels millors equips de futbol de la 2A B i candidat a pujar a 2A l'any vinent.

Em va fer molta il·lusió q el seu camp estigui just a tocar d l'estadi del meu equip, el RCD Espanyol. I de fet, gràcies a akesta trobada, vaig poder estar x primer cop a la meva vida al camp del meu club.

Vam estar parlant d quines maneres podria col·laborar-hi i ja estic mans a l'obra :)

Em va impressionar la professionalitat del seu club atès q té una estructura i tarannà dignes d qualsevol equip d 1A divisió.

Tant d bo pugui fer moltes coses x a ells pq s'ho mereixen.

A partir d'ara, el meu 2n equip d la 2A B és la UE CORNELLÀ!

Fins ara

OCTAVI FRANCH
(Periodista esportiu especialitzat en futbol català)

Resultado de imagen de ue cornella

Resultado de imagen de cornellà el prat