miércoles, 4 de noviembre de 2015

PERQUÈS DE LA CONDICIÓ HUMANA VOLUM 2

Per què de tots els éssers que se m’han mort només trobo a faltar la meva mare i el meu gos?

¿Per què ha d’haver-hi seients reservats als transports públics per a persones amb problemes físics, quan hom hauria de cedir el seu seient si el necessita una persona que està pitjor que tu?

Per què la meva sogra no es creu re del que li dic, sobretot si és positiu?

Per què la gent més ignorant sempre va de llesta i, a sobre, es creu que és culta i intel·ligent?

Per què és un enigma el mapamundi Piris Reis quan ja se sap que el 992 els noruecs van fundar Terranova?

¿Per què encara hi ha gent que no creu en els alienígenes si hom sap que vivim en una merda de planeta dins d’una pensa galàxia dins d’un dels set universos que hi ha, com a mínim?

¿Per què és més fàcil creure’s una mentida que escoltar la veritat, encara que sigui objectivament i sense prendre-hi part?

Per què un exèrcit de fills de mare autònoma del sexe van mentir sobre mi durant 7 anys?

Per què un fill de mare autònoma del sexe que no em coneix de re va manipular una fotografia meva?