sábado, 14 de noviembre de 2015

L'ESCRIPTOR OCTAVI FRANCH COMENÇA A COL·LABORAR AMB EL FOTÒGRAF RAÚL GARCÍA

Bon dia

Q tal?
La setmana passada em vaig reunir amb el prestigiós fotògraf a nivell mundial RAÚL GARCÍA, el qual té el seu estudi a Vilanova i la Geltrú:

http://www.raulfotografia.com/

És el germà d'un amic meu i col·laborador de la meva empresa i és x això q ens hem conegut.

Des de fa moltíssims any, gairebé 20, he intentat debades dur a terme un projecte de foto i text sobre la solitud humana. La idea és q un fotògraf faci 13 retrats en blanc i negre d persones anònimes i q jo hi posi el text tot imaginant la causa d'akesta solitud.

Les 2 vegades q ho vaig intentar la cosa no va quallar x culpa dels fotògrafs.

Bé, doncs a la reunió d treball amb el mencionat RAÚL GARCÍA la cosa va anar molt bé i ja hem precisat les línies editorials x tal d poder dur a terme el projecte. Un cop fets els retrats, la idea és imprimir-los, emmarcarlos i exposar-los x vendre'ls.

Us en mantindré informats.

Tanmateix, akí teniu mostres d x on aniran els trets:

Fins ara

OCTAVI FRANCH
(Escriptor amant d la fotografia)